Irodaköltöztetés esetén Budapest vagy Magyarországon új kihívások várják új irodában? Költöztetés kellene, de nem tudja, hogyan álljon neki?  Mutatjuk, miért érdemes költöztető szakcég munkáját igénybe venni, ha irodaköltöztetésről van szó. Lényegtelen, hogy az első emeletről a másodikra helyezi át a székhelyét, vagy a város egyik végéből a másikba, illetve az ország keleti csücskéből költözik a nyugati végekre, egy iroda költöztetése nagyon komoly feladat, amely megfelelő tervezést, ütemezést és megvalósítást igényel.

Lássuk először, milyen lépésekből áll egy irodaköltöztetés !

Lebontják a bútorzatot, csomagolják és költöztetik.
– Költöztetik a becsomagolt számítógépes felszerelést.
– Költöztetik a dobozokba rakott iratokat.
– Amennyiben van értékmegőrző eszköz, pénztár, bútorszéf, őket is előkészítik és szállítják.
– A nyomtatók, szkennerek, iratmegsemmisítők szintén becsomagolva szállításra kerülnek.
– Az új helyszínre megérkeznek az eszközök és bútorok.
– Kicsomagolják és összeszerelik őket.

Mindez ilyen egyszerű lenne? Megoldom a haverokkal a hétvégén!

Felejtse el!

Az egyedülálló irodaköltöztetés komoly felelősséget jelent, és egy költöztető társaság költöztetés alatt álló eszközökért anyagi felelősséggel rendelkezik. Ne feledkezzünk meg egy speciális felhasználót. A költöztető cég felelős azért, hogy ezt az adatot az irodaköltöztetés ideje alatt megvitassák az illetékestelen kezekbe.

A mai modern világban egy iroda kiépített számítógéprendszer és internethálózat nélkül elképzelhetetlen. Ez a nagy sok-sok ellenőrzés, kábelt, elosztót, kapcsolót, megszakító jelentést, az előzetes szét kell-e szerelni, majd ha ez elkészítve, és a nagyobb bútordarabokra kerül.

Az irodai bútorokat, íróasztalokat, számítógépeket, monitorokat vagy nyomtatótartókat, asztalkákat szét kell szedni elemekre. Az idősebb bútornál már nem mindegy, hogy felcseréljük-e a polcokat, akkor a jelölni kell egy sorrendet. Gyakran speciális csavarokkal rögzítettik egymáshoz az elemeket, és a csavarokat el kell csomagolni és biztosítani, készíteni egy bútorok kicsomagolásakor a kézibeszélőt.

Sok irodában találja meg az értékes díjtárgyak, a festékek és az különálló gonddal rendelkező órák elcsomagolását, több rétegű papír használatát, vagy fólia felhasználását .

Nem kell egy sarki boltba lefutni kartondobozért. Az elektronikus adathordozók, a törékeny tárgyak csomagolásának szükségessége, hogy a megfelelő méretű dobozt, a nyomtatott fóliát, az alátéteket és a ragasztószalagot átalakítsák.

Az iratanyag dobozokba átalakítva az egyes feladatok elé állnak rendelkezésre, amikor egyre kevesebb, mint a rendszerezni kell az iratokat, pontosan jelölve egy dobozok tartalmát. Erre van szükség a készülékekre, amelyek sorrendben vannak, hiányzik az érzelnek, amikor az iratokkal teli dobozok vannak.

Praktikus tippek az irodaköltöztetés esetére.

– Ha kiderül, hogy irodaköltöztetés kell, ne várjunk a csomagolással az utolsó pillanatig. Időben kezdjünk el pakolni.
– Egy csomagolás nélkül egy rakjuk, egy egyedüli dobozokat, és egy súlyosabb dobozok költöztetését lehetővé teszik, ha szétnyílással és megsérüljön egy bennük levő tárgyakkal.
– Ne keverjük össze a különböző helyiségekből származó tárgyakat.
– felesleges és túlzott áthúzódás, logisztikai megfontolásból származik, a szállítóeszköz belső terének kihasználása származási jelentőségű.
– Egy dobozokat okvetlenül ragasszuk le erős ragasztószalaggal, nem biztosítja a biztonságot, ha egy dobozokatők keresztben többször aláírták a hajtást. Kinyílhat és sérülhet a tartalma.
– Legyen különálló doboz, amit magunkról szállítunk, és amely tárgyi vonatkozású, és amely lehetővé teszi a felhasználót, ha nem kell keresni.

A sikeres irodaköltöztetés titka egy profi cég igénybevétele

Az irodaköltöztetés lehetővé teszi a sikert, ha azt szeretné, ha egy olyan profi cégtársaság lenne, akinek van tapasztalata az ilyen munkákban, egy egyedüli szakembergárdája és egy különféle feladatok elvégzése és egy gépjárműműparkjara, amellyel egy szállítmányi intézetet kell biztosítani. Az sem elhanyagolható, ha nem ismeretlen fel, és miután az engedélyt elkészítették, hiszen ott van egy városrészekben, ahol egy súlykorlátozást ellenőriznek, és egy egyedülálló áttekinthető személyazonossággal elérhetők.

Előző bejegyzésünkben a költöztetés árairól esett szó !