Irodaköltöztetés

A zökkenőmentes irodaköltöztetés átgondolt tervezést, precizitást és gyorsaságot igényel. Különösen igaz ez nagyobb irodaházak költöztetése esetén, amikor több emeleten több osztály bútorait, eszközeit és anyagait kell átmozgatni oly módon, hogy az új épületben minden a megfelelő helyre kerüljön.

Ahhoz, hogy az irodaköltöztetés valóban problémamentesen bonyolódjon le, gyakorlott és rugalmas költöztető partner szükséges, aki rutinosan oldja meg a felmerülő nehézségeket. Cégünk szükség esetén öt teherautóval és a hozzájuk tartozó rakodószemélyzettel áll rendelkezésére az irodaköltöztetés terén.

Irodaköltöztetés

Irodaköltöztetés előtt…

Irodaköltöztetés előtt az irodabútorok, a technikai eszközök (számítógépek, monitorok, nyomtatók, fénymásolók, stb.), irodaszerek, egyéb tárgyak mind-mind gondos csomagolást igényelnek a koszolódás, sérülés elkerülése érdekében. A lezárt dobozokra, csomagokra célszerű ráírni, hogy mit tartalmaznak és hova tartoznak (melyik osztályra, azon belül kihez).
Mivel az irodaköltöztetés során a számítógépek is szállításra kerülnek, így ezeket is javasolt névvel ellátva felcímkézni, hiszen a legfontosabb tényezők a cég működésében az információk, adatok.Célszerű az új iroda alapterületéről egy tervrajzot készíteni, melyen az irodák már nevesítve vannak, pl Kovács József , ha megoldódhat ezen a rajzon már szerepelhet az adott irodába a bútorok elhelyezkedése , így a bútorok már első kőrben a helyükre kerülnek , és nem igényelnek utólagos mozgatást ,így egy lépést teszünk a zökkenőmentes iroda költöztetés felé .

Irodaköltöztetés Expressz gyorsasággal Budapest területén.

Irodaköltöztetés esetén mit tehetünk, hogy valóban a lehető leggyorsabban és gördülékenyebben menjen végbe a költöztetés .Célszerű az elejétől a végéig végiggondolni mi fog lezajlani az irodaköltöztetés esetén , mit miképpen milyen módon lenne a legcélravezetőbb átköltöztetni az új irodába . Ide értve ez alatt ami az egyik legnagyobb időveszteséget tudja okozni a távoli parkolóhely , erre célszerű energiát fordítani , ez sokszor csak annyit igényel, hogy az üzemeltető vagy portás recepciós felé jelezni kell , hogy biztosítsanak parkolóhelyet a költöztetés idejére , vagy saját kocsinkkal vagy a kukák kihúzásával tudunk helyet foglalni , ajánlott kiírni hogy költöztetés kérjük szabadon hagyni . Az Irodaköltöztetés esetén másik amivel jelentős időt takaríthatunk meg a bútorok előzetes előkészítése szétszerelése felcímkézése . Ajánlott a szétszerelt apróbb alkatrészeket lábakat egybe csomagolni – összeragasztani és felcímkézni melyik bútorhoz tartozik , így az összeszerelés is egyszerű folyamat lesz .

Irodaköltöztetés Önre és cégére szabva

Irodaköltöztetés szolgáltatásunkra kérésére egyedi árajánlatot adunk, az alábbi szempontok alapján:

  • Szállítandó tárgyak mennyisége és nagysága, súlya
  • Kellékanyagok (igény esetén csomagolóanyagot biztosítunk)
  • Indulási helyszín és célállomás megközelíthetősége (parkolási lehetőség, lifthasználat)
  • Költöztetés megkezdésének időpontja, várható időtartama
  • Szükséges járművek és rakodók száma

Extra nehéz tárgyak az irodaköltöztetés során

Egyes esetekben az irodaberendezés alkalmával kifejezetten nehéz, olykor pedig extra nehéz tárgyakat is találunk. Ezekről minden esetben előzetes egyeztetés szükséges, hiszen egy álló páncélszekrény szállításához megfelelő számú rakodóra és megfelelő felszerelésre van szükség. A nagyobb fénymásológépek vagy a szétszedésre alkalmatlan ülőbútorok is jelentős súlyt képviselhetnek.

Szerencsére az irodabútorok többsége lapra szerelhető, így azok szétszedve kis helyet foglalva szállíthatók az új helyükre. Azonban szem előtt kell tartani, hogy az irodák esetében rendszerint több bútorral kell számolni, mint a hagyományos lakásköltözés során. Az irodabútorok kifejezetten nehezek is lehetnek, amikhez társulhatnak a már említett érzékeny technikai berendezések, ülőbútorok és akár páncélszekrények is.

Minél nagyobb irodáról, illetve irodaházról van szó, annál átgondoltabb szervezést igényel az irodaköltöztetés. Emiatt kiemelten ajánlott gyakorlott és jó nevű költöztető cég alkalmazása. Egy nagyvállalat irodáinak költöztetése komoly logisztikai feladatot kíván meg, ugyanakkor a gyorsaság is fontos szempont. Vannak esetek, amikor a teljes költöztetésre csupán egy hétvége áll rendelkezésre; ilyen esetekben a hétfői munkakezdésre mindennek a helyére kell kerüljön.

Növények költöztetése az irodából

A növényeket mindannyian szeretjük, hiszen kellemesebbé, otthonosabbá és díszesebbé varázsolják az irodáinkat, de a költöztetés során komoly fejtörést okoznak. Ráadásul az irodákban található növények méretei rendszerint lekörözik az apróbb otthoni növényekét, így jelentős szállítókapacitásra van szükség számukra.

Érdemes szem előtt tartani, hogy az irodaköltöztetés előtti utolsó egy-két napban már ne locsoljuk a növényeket. Egy nagyméretű növény virágföldje akár jelentős mennyiségű vizet is felszívhat, így a szállításnál szükségtelenül nagy terhet jelent.

A kisebb növények esetében a dobozolás megoldást jelenthet, hiszen a leveleik és a száraik kifejezetten sérülékenyek. A nagyobbak esetében viszont nincs lehetőségünk a doboz használatára; ezeknél a felkötözött szár és a gondos elhelyezés jelenthet kellő védelmet a sérülésekkel szemben.

Kérjük, az irodaköltöztetés megrendelése előtt tájékozódjon az induló és célállomások környékén érvényes övezeti korlátozásokról, vagy érdeklődjön munkatársainknál telefonon, illetve e-mailben.

Irodaköltöztetés munkafelmérés árajánlatkérés ügyében kérem hívja                           Kókai Jánost a +36209677727 telefonszámon .

UA-3153932-1